Zdroj 2x18V~?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Prosinec 26 22:48:19 CET 2014

Nemusíte přece žádný plošňák na 230V dělat. Trafo dejte společně s tím
přístrojem do nějaké plastové krabičky, dejte tam trubičkovou pojistku
v držáku  tak na 100 mA , vypínač a šňůru do zásuvky a je to.  Tohle
jsem dělal už jako čtrnáctiletý kluk. Taky jsem neměl padesátku. Pokud
to máte pro sebe, není v tom problém.  Prodat to nesmíte, dávat
příbuzným raději taky ne.