Jak pridelat TO247 na chladic?

Pátek Prosinec 26 19:59:19 CET 2014

On 26 Dec 2014 at 15:53, Draček Fráček wrote:
> [...]
> resim jak to cele seskladat tak, aby se to dalo nejen snadno slozit ,ale i
> snadno servisovat. Aby toho nebylo malo tak TP247 musi byt elektricky
> izolovany od skrine (izolacni podlozka).
> Poradite nejakou fintu?
>
> Nas zatim napadlo:
> 1. Pero prisroubovane ke stene, ktere se nejakym klinem oddali od steny,
> zasune se DPS s tranzistory. Nasledne se odstrani klin a pero pritlaci
> tranzisotry na stenu. Celkem by se mi to i libilo, nebyt nutnosti pouzit
> izolacni podlozku, v ktere vidim problem.
Nemohla by izolacni podlozka byt ve forme spricky natazene na tranzistor?
Anebo prilepena na stenu a pero?

Kdyz by to pero bylo tvaru R (prip. levou svislou nohu toho R melo otocenou vzhuru
aby stena v miste kde se bude zasouvat tranzistor byla hladka), tak by nebyl potreba
ten klin.

> 2. Tranzistory prisroubovat klasicky ke stene skrine a do DSP je pak
> zapajet az ve skrini. Asi by to slo, ale znamena to desku sestavit a
> otestovat mimo skrin, nasledne odpajet, zasroubovat, pripajet. A to
> nehovorim o servisu nebo pokusu o rozebrani nekym kdo nema navod, to
> nemdopadne dobre.
> Uvitam kazdy napad.

Na stenu pridelat L, tranzistory osadit naplacato a dirou skrz DPS prisroubovat k
tomu L?

D.O.