Zdroj 2x18V~?

Pátek Prosinec 26 15:50:06 CET 2014

Pokud to je tak jak popisujete tak by nemel byt problem v napajeni pomoci
DC zdroju, proti AC bude jediny rozdil, proud potece jen pres jednu dvojci
diod v onom mustku (jmenuje se greatzuv, podle fyzika Leo Graetze), jediny
problem je v tepelnem namahani jen jedne dvojce diod, ale pokud tim netece
velky proud je to celkem zanedbatelny problem.

Pokud jde o trvale reseni, neuvadite proud ain zda chcete zdroj do zasuvky,
ale obecne, trafo. Toroid nebo EI trafo pro 2x18V je celkem bezny sortiment.
Pokud chcete spinane reseni tak zvazde zda nejde zcela eliminovat onen
linerani stabilizator v zarizeni a napajet to primo onim napetim z vaseho
externiho zdroje.

Schema, tezmo radit kdyz neni znam pozadovany vykon ani presnost a sum.