Oprava notebooku - HDD

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Prosinec 25 15:09:03 CET 2014

Tak uz to slape, nastesti jsem nasel original CD z jineho PC:

- instalace W7 par minut, parada. SSD je super.
- Klic z nalepky na spodku notebooku pro W7 neprosel, ale zachranila to
telefonicka aktivace Microsoftu.
- Windows update tri hodiny. Masakr.

Jedine co mi chybi je ovladac pro monitor. Na acer.com neni.

Michal Gregor