DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Prosinec 24 16:48:34 CET 2014

Ahoj Pavle,

díky. S dosemu to chodí skvěle.

73 Honza ok1cjh

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Troller <patrol na sinus.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 12. 2014 16:14:19
Předmět: Re: DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

"Zdravím,
já bohužel vždy měl s dosboxem ty nejhorší zkušenoti. Nevím proč, ale nebyli
jsme nikdy přáteli. Naopak dosemu mi vždy chodilo výborně, až do přechodu na
64bitové jádro, kde už není implementována vm86. dosemu sice funguje stále,
ale
ztratil přímý přístup na hardware, takže např. můj LabPROG již v něm neběží,
ten mi běžel jen na 32bitovém jádře. V Dosboxu ale neběžel nidky. Nyní to
řeším
virtuálem (KVM + Qemu) s FreeDOSem (ten je v dosemu taky), tam přímý přístup
k hardware zase funguje, takže vesele programuji :-).
Doporučuji tedy vyzkoušet
1) dosemu
2) nějakou virtualizaci
Zdraví Pavel