krabicka na 3D

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 24 16:45:22 CET 2014

Původní zpráva ze dne 24.12.2014 od Jaroslav Buchta:

> Prisel mi nejaky vanocni mail od ITEAD a zaujala me jedna fotka viz
> priloha. Prijde mi to vytisteny na 3D, nebo se spatne koukam? A
> hlavne jsou nejak zvlastne slozeny rohy, ale nenapada me jak.
> Tisknout vysoke krabicky je totiz problem (krouti se to, praska...)
> Nesetkal se s tim nekdo?

Tohle bych neviděl jako takový problém, stěna je docela tlustá i pro
ABS. Řekl bych, že toto bych z ABS vytiskl v pohodě. Přesto ale
krabičky rád tisknu z PLA.

Jinak v noci na dnešek jsem tiskl ze žlutého ABS draka s křídly
vysokého 18 cm. Tisk jsem pustil v 5 ráno, potom v půl sedmé jsem
předal hlídací štafetu synovi a šel jsem spát. Mám teď na Vellemanovi
trochu delší celokovový hotend od E3D a když jsem se vzbudil, tak byl
drak vytištěný - nahoře zbylo místo pouze 1 cm :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem