vianocna tradicia - slon :-)

Středa Prosinec 24 12:40:10 CET 2014

Hezké odpoledne,

	zlatý modifikovaný slon i se všemi jeho nectnostmi. Dole Ústí se nedá
koupit snad ani odpor k LEDce. Ačkoli, kdybych se zeptala pana Wonga, co
prodává přes náves, tak by třeba něco splašil :-)

Saša Svobodová

PS: Já zase u prodavačů preferuji hezké prodavače ;-)

PPS: Snad není slovo "Wong" nic špatného, ale je to má oblíbená postava
z jednoho filmu :-)