krabicka na 3D

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Prosinec 24 11:00:52 CET 2014

Já nevím, Tisknul jsem zatím jen z PLA ale toto je naprosto ideální
objekt pro tisk. Tisknul jsem podstatně vyšší krabičku s tenkými stěnami
a nebyl s tím žádný problém. Typoval bych že ty oddělené bočnice tam
jsou z nějakých technických důvodů. Bez problémů to lze vytisknout v
jednom celku.

     Martin.