Jak na S a asm v CCS550

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 23 21:11:23 CET 2014

Mě tedy přijde praštěná spíše THUMB, ARM se mi vyloženě líbí. No ano, vím, zavání to masochizmem :-)
Thumb vznikla protože ARM spotřeboval spoustu paměti - M ka mají pouze THUMB. Ale je trochu na úkor rychlosti.

Gnu překladač není hned potřeba. TI není tak hrozný a umožnuje GNU syntaxi a některé buildin fce. Tak je případný přechod
snažší, když se používá od začátku. A pro převod z TI assembleru do syntaxe srozumitelná pro GCC existuje skriptík přímo
od TI.
I když pravdou je s C99 implementací má TI ještě drobátko potíže ...