Jak na S a asm v CCS550

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 23 19:23:23 CET 2014

A překládáte to arm-none-eabi kompilátorem?

Abych řekl pravdu, Keilem se budu zabývat jen když mě za to budou platit.

Mimochodem všiml jste si, že ty ... tentonoc používají stejnou příponu pro C a header a ASM (.h)?

A ještě mám dojem, že to napsáno v THUMB2. Nikdy jsem THUMB2 kód neměl odvahu spustit v přerušení, protože je řečeno, že
se přepíná do ARM. Ale to je u R ka, u A jsem se to asi nepřepíná, pokud si matně vzpomínám z vašeho předchozího dotazu.

ced