nalepky na pristroje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 23 18:43:23 CET 2014

Původní zpráva ze dne 23.12.2014 od gatilo:

> Rezaci plotr je potreba, jen kdyz je tvar jiny nez ctverec/obdelnik
> a ani v takovem pripade nemusi byt spolecny s tiskarnou. Ale to je
> vec te reklamky, ktera to bude delat, jakou technologiji a stroje
> zvoli/ma k dispozici.

Ono je dobré, když jsou samolepky se zaoblenými rohy. Řezací plotter
funguje navíc tak, že namaluje návrh v grafice ve křivkách a přímo do
toho se nějakou barvou (která není použitá v té grafice) namaluje
obrys nebo čáry uvnitř (pro LEDky, knoflíky apod.) A ten plotter sám
podle toho provede tisk i přesné řezání. Je to velmi komfortní a bez
práce, nemůže se nikdo splést, že to ustřihne blbě.

Já mám řezací plotter, který ale nemá tiskovou hlavu, tedy neumí tohle
v jednom. Ale soft umí zpracovat ty čáry také, takže si na výtisku
udělá značky. Tedy z tiskárny to vyleze se značkami. A plotter pak má
snímač, takže si osahá papír, najde si tam značky, a provede přesné
řezání podle předlohy. Lepší je samozřejmě ten "dva v jednom".

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem