ot: vianocna tradicia - slon :-)

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 23 14:26:46 CET 2014

Zdravim osadenstvo,

na sobotnej hw-listovici ma Jano W. vyhecoval aby som neporusil vianocnu
tradiciu a isiel si nieco kupit do geneticky modifikovaneho slona.
Normalne som sa zacal tesit tak som sa dnes vybral :-)

V predajni asi zacali pouzivat osviezovac vzduchu, model "spoteny
chlap". Tak som len trpol kolko budem cakat v rade. Predomnou bolo asi
10 ludi, ale dostal som sa ani nie za 5 minut. Parada, vyrazny posun
oproti minulosti.

Vypytal som si mojich 10 druhov odporov, mlady pan isiel vybrat, este
spominal ze niektoru hodnotu nema ci chcem velke. Ani som sa nenazdal a
zachvilu som mal natankovane. Na SMD pasiky dokonca napisal perom
hodnoty. Parada 2, to sa mi tam este nestalo.

Obcas som od vedlajsich pultov zapocul aj slova "dalsi *prosim*" alebo
"dakujem, dovidenia". To sa mi tam snad este ani nestalo...

Jedine sklamanie bolo ze dali prec vsetky tie hnusne omatlane papierove
tacky s roznymi vyhraznymi napismi. Suciastky mi nehodili na stol a
zbieraj si, ale dostal som ich pekne zabalene v sacku. To som uz bol
celkom vyvedeny z miery :-)

Ostal tam uz len jeden papier pod sklom na pulte "Neopierajte sa o sklo,
riziko urazu. Mozete dojst aj o ruku. Vas personal GM".

Ostal som normalne v soku. Neviem ako je to so sortimentom, ale oni sa
snad v spravani k zakaznikom zlepsili! Musim v kazdom pripade pochvalit
dnesnu smenu a verim ze to tak ostane a neboli to len nejaki brigadnici.
Na druhej strane moje vianocne nakupy tam uz nebudu ten masochisticky
zazitok na ktory som sa kazde vianoce tesil :-)

b.