Re: Přepnutí desetinné tečky u panelového měřidla

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Prosinec 23 12:27:59 CET 2014

Predpokladam, ze aj ked je to multiplexovane, tak nepreskakuju nesvietiace
cislice, a pripaja sa tam napajanie (alebo zemnenie) pre celu segmentovku.
Cize tranzistor spinat "common" signalom druhej segmentovky?

Slavo T.