"emulace" termistoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 23 12:09:16 CET 2014

Zdravím,

myslím, je obecně známá skupina povelů - mám nějaký openterm prostorový
termostat - byl součástí původního dakona. S novým vissmanem si rozumí
dobře. Jen jsem propojil, tak se spaárovali a termostat nalil data do
kotle, takže jsem na to nemusel ani chytnout. (což bylo dobře, neb před
vánoci mám frmol)

Uvažuji, že udělám příposlech komunikace, abych věděl jak spolu fungují.

Popis protokolu je zde:
https://support.dce.felk.cvut.cz/mediawiki/images/2/23/Dp_2009_maly_jan.pdf

Petr