Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 23:40:02 CET 2014

V textu

Dne 22.12.2014 v 22:36 Pavel KREJCI napsal(a):
> No neslo, protoze bych musel doma dualbootovat a v praci na disk
> (partitions) sahnout nesmim a navic je sifrovany a k desiforvani nemam
> pravomoc).

Takže primární odpověď na to proč je právě normativní. A to nemá cenu
dál rozebírat.

> Vsude pouzivam prave primarne win z ruznych duvodu. Takze pokud chci
> pouzivat linux na ruzne zkouseni, tak mi virtualizace prijde celkem
> dobre reseni.
> Mam tedy jeste jednu USB flash a tam mam linux, ktery se da bootovat,
> pro pripad pochybnosti, ze je problem prave v te virtuaizaci.

Aha, takže to není 100% řešení.

> Dual boot jsem kdysi mival, ale proste mi nejak nevyhovuje, kdyz ta
> virtualizace mi na to moje staci.
> Nebo mozna nevim, co bylo mysleno tim "bez te virtualizace".
> PK

Ano dualboot nebo externí USB disk. Já mám někde na disku taky Windows,
ale po pravdě nevím, jestli ještě po těch létech nepoužívání vůbec
fungují. Naposled po mně kdosi požadoval, abych něco dělal ve Win a
Eagle, protože je prý na to zavedený. Tak jsem po něm na oplátku chtěl
pro obojí zaplatit licenci nebo aby to nechal na mně, že si to udělám po
svém.
Hádejte jak to dopadlo.

Mrazík