Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Prosinec 22 22:36:00 CET 2014

No neslo, protoze bych musel doma dualbootovat a v praci na disk
(partitions) sahnout nesmim a navic je sifrovany a k desiforvani nemam
pravomoc).
Vsude pouzivam prave primarne win z ruznych duvodu. Takze pokud chci
pouzivat linux na ruzne zkouseni, tak mi virtualizace prijde celkem dobre
reseni.
Mam tedy jeste jednu USB flash a tam mam linux, ktery se da bootovat, pro
pripad pochybnosti, ze je problem prave v te virtuaizaci.
Dual boot jsem kdysi mival, ale proste mi nejak nevyhovuje, kdyz ta
virtualizace mi na to moje staci.
Nebo mozna nevim, co bylo mysleno tim "bez te virtualizace".
PK