Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 22:23:39 CET 2014

A to by bez té virtualizace nešlo ? Omlouvám se, ale jsem ze staré
školy, takže možná mi uniká něco podstatného.

Ta otázka proč byla míněna v teleologickém, nikoli kauzálním slova
smyslu, tedy ptám se po účelu. Ono existuje ke slůvku proč ještě přístup
normativní, ale ten, pokud se používá v technice vede vždy ke špatným
koncům.

Mrazík