Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Pondělí Prosinec 22 16:44:07 CET 2014

Nezkousel nekdo provozovat nejnovejsi Ubuntu 32b ve virtualu bez HW
podpory? Je to notas, Intel Pentium 2030M a asi HW podporu virtualizace
nema - v biosu jde neco takoveho zapnout ale po rebootu se to zas vypne.
Bezi to nepouzitelne pomalu v Oracle VM boxu, nic zvlastniho jsem v
nastaveni nemenil, pameti je prideleno 1700MB a disk virtualni 40GB
Kdyz otevru terminal a pisu, tak je zpozdeni taxtu az 5 sec... Nenapada
me, co by se dalo nastavit - jestli zakazat swapovani a jak?
Pridavky pro hosta jsou nainstalovany.

Na velkem PC s HW podporou virtualizace bezi 64b ubuntu celkem v pohode.