"emulace" termistoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 14:34:01 CET 2014

 22.12.2014, 14:24:28

R-2R, at diskretni nebo integrovany v podobe nasobiciho DAC, napr.
AD7523, MDAC08 a pod. Ale jde o starsi, dneska obtiznej dostupne
soucastky.
Z modernich, snad nektere digitalni potenciometry, by mohly mit vystup
primo z rezistoru, bez pripadneho oddelovaciho zesilovace.
Nebo zjistit, jak konkretne meri ta vase jednotka, pak by musela
byt emulace odporova, ale treba napetova, coz je pro emulujici MCU
jednodusi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz