RE: OT Jak správně otevřít kockolit?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 21 20:47:23 CET 2014

Super, díky. Otevření trvalo asi 5 s :-)

PH

Od: Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
(mailto:ladislav.krucinsky na linde-mh.cz)
"

Nejen kočkolit ale i dřevěné uhlí a ještě nějaké věci se takhle zašívají. Já
mám zkušenost že je nutno z jedné strany vyvlíknout špagátek z jednoho očka
a pak tahem za něj se to krásně rozplete. Ale pouze z jedné strany, z druhé
to nefunguje.

""

     From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
     Buchta
     Jo tak tenhle steh se pouziva na vsem moznym a taky jsem ho doted
     nepochopil... Ustrihnu to z obou stran na kraji a jsou 4 moznosti, za
     co zatahnout ;-)