OT - co jste si najezili? bylo: Re: OT - 3D tiskarna jeste pod stromecek

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Prosinec 21 16:19:52 CET 2014

Vzhledem k predvanocnimu klidu, ktery tu ted je si dovolim jiny OT - copak
hezkeho/zajimaveho  jste si letos najezili?

Ja si dopral osciloskop RIGOL DS1054Z.
Marek