OT Autorizace aplikace pomoci klientskeho certifikatu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 21 09:48:14 CET 2014

Zdravim,
  pravda, to mi nedoslo, necetl jsem uplne cely thread.
  V takovem pripade jsou mi moznosti jasne, je tez mozno pouzit
napr. pripojeni debuggeru a vetsina OS to vlastnikovi uvedeneho procesu
dovoluje i bez rootovskych prav, takze prevzeti kontroly nad procesem je
pak jasne. Dekuji!
  Zdravi Pavel