Re: OT Re: no flame česká pošta

Sobota Prosinec 20 23:10:13 CET 2014

On 19 Dec 2014 at 12:51, Jan Waclawek wrote:

> No pockaj, ma InTime vobec licenciu na prepravu nebezpecneho, prudko
> jedovateho atd. nakladu? ;-)

Ma nema, dulezite je spis co delaji konkretni lidi, a zrovna radove pracovniky
prepravnich spolecnosti nemam zrovna za vykvet inteligence.

Me mela jina prepravka dodat nekolik lahvi chemikalii, a na prvni pokus mi
nedorucili vsechno. Ridic rikal, ze jeden z balicku v depu nenalozil, protoze prej
cinkal a byl dole mokrej. Z toho, co mi chybelo, vyplynulo, ze to byla bud kyselina
fosforecna, nebo chloroform. No, to si na depu teda asi uzili.
(pricemz ten doruceny balicek byl dobre zabaleny venku i uvnitr, takze s tim druhym
musel nekdo fakt dost silene rachnout, i kdyz to melo ADR papiry)

D.O.