OT Autorizace aplikace pomoci klientskeho certifikatu

Jindroush kubecj na asw.cz
Sobota Prosinec 20 22:11:39 CET 2014

Nelze zajistit na cizim hardware ochranu pred podvrzenim kodu.
Nektere ochrany se prolamuji napr. tak, ze zlo-program upravi
dobro-program v pameti az pote, co projde vsemi moznymi kontrolami.