MCUserver

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Sobota Prosinec 20 14:17:30 CET 2014

Dobry den,
Mal by som zaujem o server mcu.cz s tym ze samozerjme vsetko by som
nechal dobehnut tak ako bolo vami zazmluvnene. Ak by vas to zaujmalo
funkciu servru by zom zachoval tak ako je.
Ak si spominate mal som on zaujem uz v minulosti bohuzial financna
situacia v tej dobe mi to neumoznovala preto som to z mojej strany
nedotiahol do konca.
Peter Adamec