OT: Konzervatismus na železnici (bylo Re: OT Re: no flame česká pošta)

Sobota Prosinec 20 13:54:19 CET 2014

Když jsem hned po škole nastoupil do ÚVARu (ústav vývoje a racionalizace
železničního opravárenství), jako vystudovaného elektrotechnologa (věděl
jsem něco třeba o výrobě polovodičů) mě dali do technologie. Tam jsem
dostal výkresy od osobního vagónu a že k tomu mám napsat předpis na
opravy. Vysvětloval jsem jim že jsem tohle nikdy nedělal a ani jsem to
neviděl rozebrané. Prý to nevadí. Něco napíšu, pak ro půjde k
připomínkovému řízení do ŽOSek kde to totálně předělají a až pak to
začne platit. U toho vozu byly dvě verze, jedna s elektrickým a jedna s
plynovým osvětlením. Co to bylo za typ, už samosřejmě nevím.
Anděl