OT Re: no flame česká pošta

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 19 20:19:36 CET 2014

Ano, jasně .... já to tam zapoměl napsat, to pouzdro  bylo objednané
samostatně  jako druhá dobírka.  Ale dobírečné se  neplatilo . Prostě se
jenom navýšila cena (telefonu + dobírka) o to pouzdro na telefon.

Oni ti dodavatelé to museli na tý poště předělat - navýšit cenu jen o to
pouzdro. Samozřejmě ve spolupráci s tou pracovnicí ČP.
Na balíku byly ty samolepky odtržené a přelepené jinými.