OT: nabídka pracovních pozic

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Prosinec 19 18:13:04 CET 2014

Tak pokud si můžu dovolit podobné zneužití .. u nás (Brno) se zase
dlouhodobě hledají .net (C#/ASP) a C++ programátoři. Jde o americkou
firmu, která dobře platí, ale očekává za to dobré výsledky, takže pokud
to chce někdo "zkusit", prosím ať ušetří čas všem, protože už jen
výběrko je jak státnice. Jméno cíleně neuvádím, pokud by měl někdo
zájem, soukromě.

T.V.