Re: OT Re: no flame česká pošta

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 19 16:07:57 CET 2014

No to ano, lenze je otazka, o ktorych.

Napriklad ja by som uplne zbytocne nadaval tej tete, co tukala adresu do
pocitaca, lenze ten kreten, co to vymyslel, nie je poruke...

A tak radsej nadavam tu. Ano ani to by som nemal, ale robim to v nadeji, ze
sa tu najdu ludia, co su v situacii, ked im podobny kreten zadava podobne
kretensku ulohu, a moja nadej spociva v tom, ze dotycny si v takej chvili
spomenie na moje nadavanie a bude to pre neho dusevna vzpruha pre to aby
sa kretenskemu napadu vzoprel ... ;-)

Jasne, mohol som si na tej poste aj napisat staznost, ale ja si este tie
dvere s napisom Lamparen na stanici naozaj pamatam.

wek