no flame česká pošta

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Prosinec 19 13:39:17 CET 2014

Dne 19.12.2014 v 13:08 sam.hw napsal(a):
> Zena cekala doma (uz tri dny) a mne v praci zvonil mobil: uz jsme tady, ale
> nejak to nemuzeme najit.
> Po chvilce dohadovani jsem s prekvapenim zjistil, ze se to snazi dodat na
> fakturacni adresu, jine mesto, jina ulice ...
> Poprosil jsem ridice, jestli to muze zavezt na tu spravnou adresu. NE - on v tom
> rajonu nejezdi. Ale zaveze to vecer nazad do skladu, napise novou adresu a na
> dalsi den to nekdo jiny zaveze.
> Tak jsem ho poprosil at tam pripise, ze to potrebujeme dodat v odpolednich
> hodinach, ze uz zena vic nemuze cely den cekat doma.
> [...]

On: "Dobry den, jsem u vas ve vsi, kde vas najdu."
Ja: "Cekam na vas u uradu, to nemuzete minout."
On: "Stojim u vrat do hasicarny."
Ja: "To je nesmysl, k tem vratum to mam dva metry a zadna dodavka tam neni."
Chvile ticha.
Ja: "Ve kterem jste okrese?"
On: "Prachatice."
Ja: "Tak to odvezte na depo do Budejovic a zitra si to zopakujte v okrese Tabor."

Z jineho soudku:

JSDHO Belec, okres Tabor dostala od Krajskeho uradu do referatu rozhodnuti o
nove rajonizaci v obci Tesovice na Prachaticku - dostali jsme ji na starost. Uz
vidim, jak jedeme hasit s nasi Tatrou na druhy konec kraje ...

To ma clovek za to, ze Belci je po republice nekolik. Pravidelne jsme
informovani o virozach vcelstev na Kladensku, zacinam poznavat setkavaci mista
na Prachaticku, Jeden balicek skoncil na Brnensku, do datovky na dosla posta pro
Obec Belec nad Orlici. Takze spise tradice nez prekvapeni.

Standa