no flame česká pošta

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 19 13:08:15 CET 2014

Zdravim,

tak pripojim taky (nesouvisi s CP):

zacalo to nevinne - objednali jsme si velkou bilou lednicku. Sice nebyla
na sklade, ale rekli, ze max do 2 tydnu bude na sklade. Zadny problem.
Dokonce dodatecne bez problemu zmenili fakturacni adresu (tedy naprosto
odlisnou od adresy dodaci)
Po  uplynute lhute jsem se dotazal - no na sklade furt nemeli. Slecna
(mila a ktivni) mi vsak nabidla, ze stornuje objednavku a vypise novou a
odesle se to jeste ten samy den. Melo to jenom jeden hacek - mezitim ta
cena sla nahoru o 2 tis. S povdekem jsem odmitl.
Na druhy den mi prisla sms, ze zbozi je predano prepravcovi.

A potom to zacalo byt zajimave:
Zena cekala doma (uz tri dny) a mne v praci zvonil mobil: uz jsme tady,
ale nejak to nemuzeme najit.
Po chvilce dohadovani jsem s prekvapenim zjistil, ze se to snazi dodat
na fakturacni adresu, jine mesto, jina ulice ...
Poprosil jsem ridice, jestli to muze zavezt na tu spravnou adresu. NE -
on v tom rajonu nejezdi. Ale zaveze to vecer nazad do skladu, napise
novou adresu a na dalsi den to nekdo jiny zaveze.
Tak jsem ho poprosil at tam pripise, ze to potrebujeme dodat v
odpolednich hodinach, ze uz zena vic nemuze cely den cekat doma.
NE - nemuze, neni dispecer!

Chvilinku jsem lapal po dechu ... ale pak jsem to vzdal (je to prece
jenom ridic). tak jsem pak volal na dispecink - nebyl vybec zadny
problem, slecna mila, vsechno si vyslechla a prislibila, ze to bude
vybavene.
Dalsi den (patek) se neozval nikdo. tak jsem tam zavolal - zasilka byla
zadrzena na sklade z duvodu overovani adresy u dodavatele. OK - pockame
do pondeli ...

V pondeli (jak naschval) byl vsude ledovka - ridic mi vola, ze se
omlouva, ale nedostane se k nam. Docela pochopitelne.
Dalsi den v 6 vecer jsem volal, kde je zasilka. Nebyla vyexpedovana,
protoze byl vypadek proudu.
Dobre - tak ve stredu... cekali jsme a nic. Vecer zas volame - asi je
neco spatne, vzdyt v systeme uz stoji, ze ji od pondeli mate prevzanou.
Tak to ani nahodou!
Po chvilce dohadovani jsme na to 'prisli', pri vypadku se zanesl do
systemu chybny udaj (zanechavam jakoukoliv spekulaci - myslim si o tom svy).
Ctvrtek: vecer lednicka dodana - jenomze zrovna byl zas vypadek proudu.
Lednicka byla prevzata zenou, za svetla baterky, v temne garazi
(anabazu o dohadovani o vynasku do poschodi radsi vynechavam - to je
serial sam o sobe).
Vecer nahodili proud, a jak jsem prisel domu, koukam lednice neni bila,
ale tmave seda (kul techno stajl) - teda docela zerouci svetlo v male
kuchyni a barevne absolutne neladici se zbytkem sveta, kde so rodi
hurmanske lahudky.

V patek se dozvidam, ze to muzu vratit bez problemu. Jenom to musim
zavezt do sidla dopravce - ze on si pro to nemuze prijet. Ok, pujcuji si
dodavku (zas vynechavam dalsi serial o firmach, dodavkach: dalsi serial)
Tak volam dopravcovi - ten mne slusne receno vypoklonkoval ... tak volam
jeste jednou dodavatelovi: jasne na jeho pobocku. Asi to byl komunikacni
sum.

Tak, lednicka vracena, penize uz mam nazad na ucte.
Cely vtip je v tom, ze totalne vytoceny sjme byli akurat my - vsichni ti
lidicky, s kterymi jsme jednali (osobne, telefonicky) byli mili,
ochotni, hledajici reseni, nebo jejich alternativy ...
Jenom proste je to uzasne nevyladeny a nefungujici system, ve kterem se
nedostavaji informace tam, kam maji, kazdy ma uzce omezene kompetence.

Takze muj zaver pro sebe: mall uz nikdy.
Tri tydny dennodennich nervu je opravdu docela dost. Uz jsem nastesti
vychladl - uz se nad tim i zasmeju.

:)

   Sam