Re: no flame česká pošta

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 19 12:16:10 CET 2014

 19.12.2014, 11:48:37

Tak ja taky jednu pridam, kdyz uz je ten patek.

Cekal jsem nejake balicky z aliex. a protoze mistne prislusny
balikonos ma posledni dobou nejake problemy s oznamovanim zasilek,
pravidelne jsem sledoval stav pres TN a web cp.
No a jeden den koukam, dva balicky, adresat nezastizen, zasilka ulozena
na pobocce xy.
Fajn, opisu na papir TN a odpoledne se stavim na pobocce. Strcim pani
do okynka papir s TN, pani to natuka do PC a nic. Zasilka neni v
systemu.
"Ale podle vaseho webu je nejen v systemu, ale dokonce to lezi u vas na
pobocce", trvam na svem.
Pani je velmi ochotna, zadava do systemu me jmeno a zase nic
(dodatecne mi docvaklo, ze to nejspis bylo tim, ze pani psala prijmeni
s nabodenicky, kdezto na baliku od cinana to bylo bez nabodenicek).
Ale nevzdala to. Nekolikrat nekam odbehla, a nakonec po asi 1/4 hodine
se vitezne vratila s jednim balikem. Druhej bohuzel nic.
No vzal jsem zavdek alespon jednim a doma znovu zkousim T&T cp pro
druhy balik.
System balik zna, ma lezet na prislusne pobocce. Tak jsem celej T&T
vypis vytiskl a jdu zpet na pobocku, ponekud nas**** a pripraven
ztopit nalezity skandal.
Cestou jeste koukam na ten vypis, a vsimnu si, ze nekde v polovine
tech radku je baliku prideleno tuzemske TN.
Prijdu na postu, strcim papir do okenka, slecna natuka do systemu
cinske TN a nic. Zmatene kouka stridave na papir a na obrazovku.
"Tam na tom 6. radku je jeste jedno TN, zkuste jej", pokousim se byt
konstruktivni.
Slecna kupodivu poslechla. HEUREKA! Balik je nejen na svete ale i
na pobocce a v zapeti v mych rukach.
A ponauceni z pripadu ?
Interni T&T systen cp ma zjevne horsi funkcnost (neumi zahranicni TN), nez to, co je
pristupno obcanovi pres web. Pravdepodobne svetove unikatni pripad.
Na cele, ne zrovna male pobocce asi neni zadne PC s pristupen na ono
webove rozhrani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz