Re: no flame česká pošta

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Prosinec 19 12:11:19 CET 2014

Tak noco "do ruky" jsem si zrovna minuly tyden nechal posilat. Dle
dokumentu na strankach posty mate (odesilatel) pravo na vraceni penez,
pokud to nestihnou. A ted trochu delsi story:
1) Objednaval jsem minulou nedeli u www.softcom.cz Na webu "skladem" a
KECY, ze pri objednani do 10:00 doruci do druheho dne (mysleno pracovni dny
samo) No ukazalo se, ze jsou to jen kecy, skladem neznamena skladem, ale ze
vedi o nekom, kdo to skladem ma. Nakonec to odesilali ve stredu nekdy
navecer. Tento eshop na heurece teda rozhodne nedoporucim.
2) Predpokladejme, ze to odeslali ve stredu prilis pozde na doruceni do
rruheho dne (posta tam ma limity), a tedy bych ocekaval doruceni v patek. K
tomu jsem si precetl krasny clenek posty jak budou opet dorucovat uz od
listopadu i o weekendu... No nakonec mi balicek dorucili v pondeli vecer.
Jedine oznameni co jsem dostal byla (v pondeli rano) informace, ze to budou
dorucovat v pondeli. Ani slovo o tom kdy zhruba... No nic moc sluzba...
3) Pozadal jsem eshop o vyreklamovani u posty a vraceni postovneho. Jejich
odpoved: no co se divite pred vanocena, kdyz objednavate doruceni ceskou
postou...

S pozdravem,
Marek