OT Re: no flame česká pošta

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 19 11:21:05 CET 2014

Pan je sadista a ze me se snazi udelat masochistu...? ;-)

No prihoda je zhruba o tom, ze muj 70lety otec chtel neco koupit mame
pod stromecek a chtel abych mu to zaridil. V eshopu jsem mel registraci
a tak jsem nechal fakturacni adresu moji a dodaci adresu vcetne telefonu
dal otcovo. Eshop to ten samy den (ctvrtek) dal do posty a jako balik do
ruky, dival jsem se do T&T a cul jsem zradu uz kdyz jsem videl, ze je
tam uvedeno moje a pak otcovo jmeno a jeho adresa.

Nicmene prisly SMS i maily, rano otci volal dorucovatel a domluvil si
cas 15-17h. Tata ac potreboval odjet tam cekal a samozrejme nic (vecer
jsem si to poslechl ...). V T&T bylo uvedeno, ze zasilka nebyla dorucena
z duvodu upresneni adresy adresata (v prekladu nestihli jsme). To bylo v
patek. V pondeli tata doma a v poledne se sel podivat a oznameni s tim,
ze ulozeno bude a k vyzvednuti mozno az druhy den - tedy utery. Jako
perlicka na oznameni moje jmeno a tatovo adresa. V utery rano se otec
vypravil na postu, kde si vzali oznameni a obcanku a rekli mu, ze mu to
nevydaji nebot je na baliku moje jmeno (slecna se neobtezovala kouknout
do PC a rozhodla na zaklade oznameni). Takze otec vylezl ven, kde se o
nej pokousel infarkt...a samozrejme mi volal. Priznam se, ze to uz jsem
byl teda vytocenej i ja - navic jsem se nemohl na postu dovolat - snad
po 15 minutach (tata stal pred postou a cekal) jsem se dovolal. Jedine
stesti bylo abych nerval bylo, ze vedouci me zna (za ty leta) a je to
prijemna dama. Takze jsem ji vysvetlil situaci a za pet minut otec
odchazel s balickem.

Prihoda s InTime je pikantni hlavne v tom, ze to byl balik s 3.5kg
zarivek ruznych rozmeru. Meli dorucovat ve ctvrtek (do 24h) - nikdo nic
- v patek rano volali ze to privezou domu (kde jsem ve ctvrtek opravdu
byl), rekl jsem jim at to privezou do prace, ze doma dneska nejsem. To
prej ze by se dorucovalo az v pondeli. Tak jsem rekl at to nechaji na
depu, ze se pro to zastavim cestou z prace ze to mam pri ceste. Pet
minut po tom co jsem tohle s nima domluvil mi prisla SMS, ze kuryr
InTime prevzal tuto zasilku na dorucovani. Tajne jsem doufal, ze to je
jen nejakej automat. Samozrejme jsem odpoledne prijel na depo a zasilka
nikde. Delal jsem chvili dusno (protoze to bylo u podruhe se stejnym
scenarem), ze je zrejme uplne jedno si s nima neco domlouvat, nacez mi
nabidli, ze kdyz cca 1-1.5h pockam tak kuryr prijede. No tak mi to
dorucovali az v pondeli, kdy byla zena doma. Zarivky to nastesti prezily.

Radek Vicek