Re: no flame česká pošta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 19 10:47:17 CET 2014

Původní zpráva ze dne 19.12.2014 od Miroslav Draxal:

> Vím že se blíží svátky, pošta nestíhá. Jak dlouho podle regulí může
> ležet balíček na poště? Od pondělka mi leží na poště balíček a
> nechce se hnout. RR6016934380M

Doporučené zásilky nemají pořádný tracking, může to vypadat, že leží
na podací poště, ale přitom jsou už dávno někde na cestě. Například
naše pošta funguje tak, že nikdy tam nesmí zbýt žádná podaná zásilka.
Také to mnohdy vypadá, že je na podací poště, ale prostě tam není a
ani nemůže být. Jen se doporučený zásilka po cestě špatně sleduje.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem