OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 19 00:31:47 CET 2014

Z KCl byste se posravat nemeli...pokud vam nekdo do toho nepridal
nejakej horcik - treba chlorid nebo siran.

Pockejte vy jste si koupil cistej KCl nebo tu Salku? Protoze jak vidim
tak Salka je smes KCl a neceho s draslikem. Tak to bych videl jako
celkem jasne... :-D

Neni lepsi na tohle s prominutim ... (to vlastne delate uz dva dni) a
omezit soleni? Ja jsem zjistil, ze prakticky nemusim solit - ja teda si
skoro vsechno varim sam kvuli celiakii, takze sul prijimam prakticky jen
z komponent ktere kupuju a vubec mi to nechybi. Treba takovej hovezi
stejk je slanej sam o sobe - jen kdyz jste zvyklej solit tak vam to
neprijde.

RV