Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Čtvrtek Prosinec 18 22:08:35 CET 2014

Dne 18. 12. 2014 22:00, josef dvoracek napsal(a):
> napsat program proste v C, ktery bude jako spustitelny soubor nebo
> service (v linuxu tedy asi daemon) a bude hejbat aspon pinama...
>
> tak se pripojte pres SSH, (predpokladam ze image mate v defaultu takze
> sit jede)
> dle http://beagleboard.org/getting-started#step3 by tam mel byt login
> "root" a heslo prazdne..
>
> otevrete si textovy soubor a nahodte do nej nejaky LEDkovy
> hello-world, zkompilovat, a je to..
> http://derekmolloy.ie/beaglebone-controlling-the-on-board-leds-using-c/
>
> --
> [...]

Tak jasne, tohle chapu, dokazu se pripojit pres COM, USB VCP i SSH a
prelozit konzolovou aplikaci v C taky. Dokonce i nastavit, ze se dostane
pres USB Ethernet do site skrz W8 (ale nezjistil jsem, jak zaridit, aby se
/sbin/route add defaultgw192.168.7.1
spustil pri startu) tak jsem nakonec pripojil ethernet kabel, kde to jde
samo (ale zase je divne, ze to ma prirazenu jen IP V6 adresu podle ip
addr???)
Ale chtel bych nejake GUI kdyz uz to ma HDMI a nakonec i LCD mam na stole...
Proste hrani na vanoce, pak zas prijde jeste vetsi naval prace, nez co
mam ted dodelat a pujde do skrine ;-)

---