Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 18 21:28:17 CET 2014

Tenhle návod je poněkud složitý. Předem upozorňuji, že jsem to nezkoušel
(ale mám v plánu, tak koukám jak na to) ale našel jsem na webu méně
složité návody, které by snad mohly fungovat.

http://elinux.org/Beagleboard:Ubuntu_On_BeagleBone_Black
http://www.armhf.com/boards/beaglebone-black/bbb-sd-install/

Tedy pokud jsem to správně pochopil, lze systém bootnout z interní flash
nebo z externí MMC karty - měl by na to být nějaký čudlík. O co se
vlastně pokoušíte vy ? Zkusit tu kartu by snad neměl být takový problém.

Mrazík