RE: OT: Paleťák

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Prosinec 18 11:12:41 CET 2014

hodne veci ma kontrolni/napousteci/vypousteci diru jen jednu, dif. u aut, autom prevodovky atd. aby to nebyl opruz, je potreba poridit "olejovou strikacku" .
stoji par korun a hodi na ledacos. jen vetsinou neni beznou soucasti kutilske dilny :-).
treba tady http://www.uni-max.cz/strikacka-olejova-500-ml/d/ .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Thursday, December 18, 2014 10:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Paleťák

To bude asi jako u závesneho lodniho motoru -  bude třeba tenkou trubicku do "nalevaciho" otvoru aby kolem mohl vzduch ven.
Ja pouzivam velkoobjemovou strikacku z nejake klystýr sady z lékárny. No a několikrát naplnit a doplnit.  Dá se s tím olej samozřejmě i vytáhnout ven.
Stejně je to s olejem v haldex spojkách. Podobnej "vopruz" :-(