Re: Roomba řady 800

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 18 08:09:13 CET 2014

Děkuji všem za poznatky.
Nakonec jsem zvážil finanční možnosti a objednal 785.
I tak to bude velký přínos pro stav čistoty naší podlahy :-))

Prahy nemáme, akorát musím vymyslet zda ho nechat uklízet okolo
kočičího záchodu nebo raději ne, jedna se občas netrefí a je vedle
loužička, kterou bych nechtěl mít po celé podlaze (viz řada jiných
historek).

Tomáš