Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Středa Prosinec 17 21:55:35 CET 2014

No predstavoval jsem si to moc jednoduse, no...

Kazdopadne asi teda budu potrebovat vytvorit pro BBB SD kartu se
systemem na ktere bude distribuce s Qt vhodne verze, abych tam pak
stahnul to qt-sdk vhodne verze?
Nevim co ted na interni flash toho BBB je ale asi to nebude to prave.
Nebo se da to Qt doinstalovat k libovolne distribuci?
Jaka distribuce by byla tedy vhodna pro ten BBB aby tam bylo Qt?

Do virtualu nainstaluju Ubuntu (doufam, ze nebude vadit 32b) a do nej
nejak nainstalovat Qt Creator staci? Jak?
Nejake tutorialy jak napsat program uz jsem nasel...
Az vytvorim aplikaci pro ten Ubuntu na PC tak staci prenest slozku, kde
budou vsechny zdrojaky do BBB a tam pralozit pro ARM a melo by to
fungovat stejne?