Roomba řady 800

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 17 20:39:03 CET 2014

Dne 17.12.2014 11:25, Jozef RAČEK napsal(a):
> Tuto dilemu som riesil pred 3 tyzdnami.
> Podla manualov ma rada 800 kratsi interval vymeny "kefiek" a su drahsie. Ak sa nemýlim,  tak by mala mat aj LoION baterky. Ja som skoncil na 785. Skusenosti az po navrate z nemocnice o cca  mesiac.:-((
> 870 nema osadenu nejaku dosku, pomocou ktorej by dokazala chodir cez dvere a teda neda sa s nou fungovat v režime postupneho upratovania izieb. Blokovacie "steny"maju vsetky. 785 a880 tu radiovu navigaciu majakov maju.
>
> Dodo

Dobrý den,

pokud jde o výměnu kartáčů, tak na 6 let provozu 581 jsem potřeboval 3
boční kartáčky, 2 štětinové kartáče a 2 gumové (ty jsem střídal, protože
jsem jej při čištení vyměnil za čistý a špinavý jsem umyl). Na bočních
kartáčích se časem otrhaly štětiny a na štětinovém se ulomil vymezovací
kotouček. Ani jsem nevěděl, že nějaký interval výměny kartáčů existuje
:-) Pokud jde o tu 880, zatím (po necelých 3 měsících denního provozu)
nevykazují žádné opotřebení. Větší problém by mohl být s HEPA filtry
(jsou o dost dražší), pokud by přestaly jít čistit vysavačem, ale zatím
to jde dobře.

Přechod mezi místnostmi - hodně záleží na tom, jestli máte prahy nebo
ne. Pokud ne, jde postupné uklízení místností zajistit pomocí funkce
virtuální maják a je to bez problémů. Pokud prahy máte, hodně záleží na
jejich výšce a tvaru. Já mám prahy 18mm vysoké se sraženou vnější hranou
a přejet se sice dají, ale není to nic moc. Takže tady to bez
virtuálního majáku jde fakt hodně špatně (platí jak pro 581, tak pro 880).

jf