Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Středa Prosinec 17 20:34:42 CET 2014

Ale tak nekupoval jsem to, jen si hraju s pujcenym ;-)

Ale to me muze na Linuxu nas... vzdycky, najdu nejaky tutorial, ted
treba
http://armsdr.blogspot.cz/2014/01/bare-metal-qt-52-on-beaglebone-black.html
ktery vypada nadejne a skoncim hned na druhem bode, ze nedokazu stahnout
ten Ubuntu x64 10.04 LTS, s jinou verzi to dle mych zkusenosti fungovat
nebude... Na instalaci Qt Creatoru primo v BBB jsem nasel jen dotaz a
jinak jsem obecne nasel jen utrzky informaci co kde nefunguje.
Kdyz to srovnam s jasnou primocarou koncepci windows, kde nainstaluju
system nejake ektualni  verze, na kterem budou fungovat vetsinou bez
problemu vsechny aplikace ve vsech jejich aktualnich a predchozich
verzich, ktere se nekolika kliknutimi nainstaluji a nemusim stahovat 10
balicku, 50 aktualizaci, pak to prelozit a hledat, proc to nejde kdyz to
slo pred rokem... tak je to proste k nas...
Jako jadro Linuxu je urcite dobre a funkcni, ale s temi nastroji a
nadstavbami je to totalni maglajz.

Nechapu, proc je takovy problem proste udelat balicek s tim Qt
Creatorem, ktery proste nainstaluje vse potrebne na libovolnou verzi
treba Ubuntu a hned pujde pouzivat?
Mozna to existuje ale k nalezeni to neni nebo to neumim.