Elektrocentrala

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 17 20:02:21 CET 2014

No já zažil v době "KYRYLU" v lednu 2007 na Železné Rudě bezproudí cca 8
dní. Vozili jsme tam ob dva dny naftu do dieselu co zálohuje tlkm. věci.
  Většinou ti lidé měli starosti jak zatopit, jak dostat stromy z
baráku, jak opravit střechu aby tam neteklo a  jak dát zprávu příbuzným.
Ale byla tam jedna chalupa kousek od ústředny - papatuji si že tam
bydlel nějaký programátor co dělal v německu a měl tam svůj agregát a
satelitní internet aby mohl pracovat a fungovat.
Mluvil jsem s ním osobně asi 3 den po výpadku, prý když viděl jak to
vypadá hned první den, tak si přivezl ze SRN ten SATNET a agregát. A
říkal mi , že to vidí ještě tak na 5 dnů.
Vyšlo mu to přesně.