Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Středa Prosinec 17 19:39:34 CET 2014

Tak asi ne, to je neco uplne jineho, zatracenej linux - zas lovim
stripky informaci a nikde neni nic pohromade, vsechno je strasne slozite
a pulku popisu vzdy zabere popis chyb pri instalaci a jak je prekonat...
Po roce co jsem se v linuxu hrabal zadna zmena, zda se :-(
No jeste tomu zkusim dat par hodin sanci...