Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 17 11:15:39 CET 2014

Pánové, nějak se v tom začínám ztrácet. Je to patrně Linux na ARMu,
takže osobně bych se snažil rozchodit Qt (zřejmě to půjde např.
http://www.ics.com/blog/beaglebone-black-low-cost-embedded-platform-part-2#.VJFUmF054yo
) a naučil se s tím dělat. Sice to není C# ale C++, nicméně to
vyprodukuje nativní kód, zdrojáky jsou přenositelné i na odlišnou
platformu, takže v pohodě můžete ladit i na PC (a nemusíte ani
crosskompilovat) a knihovny zahrnují snad vše, co tazatel vzpomíná.
IDE to má docela slušné, není třeba se toho bát. Můžete dělat příkazovou
řádku i grafiku, používám to léta a když se vlastník pořád mění, stále
to funguje. Když se to naučíte používat, není prakticky rozdíl mezi
zdrojáky pro Windows a Linux (jiné jsem zatím nezkoušel).

Mrazík