Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Prosinec 17 08:58:25 CET 2014

Zdravim,

> Netbeans? Pri nich Eclipse vyzera ako svizny minimalisticky balik (napokon
> je to z jednej dielne). To nebezi aspon trosku slusne na nicom okrem toho
> klastra superpocitacov, na ktorom ho ocividne v Sune vyvijali.

Ano, toho jsem se obaval. Ja nepouzivam zadne IDE, preferuji cernou obrazovku
s bilymi ci pripadne lehce obarvenymi pismeny, ale chodim pravidelne do firem,
kde se na tom vyviji, obcas jsem tam i prispival a bezelo jim to na beznych
PC bez nejakych specialnich superpocitacovych ficur :-), ano i na notebooku
to bylo pouzitelne...

Pavel