Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Prosinec 17 08:58:10 CET 2014

Zdravím.

Vím, že zde padlo psaní v "C#" atd. Moje zkušenost je sice s raspberry, ale
jako Pascalista používám Lazarus. Jde nainstalovat přímo na Raspbian, pro
komunikace používám Synaser a Synapse a při zkušenostech více jak 3roky, se
nikde neobjevil žádný problém. Tedy ano, zezačátku občas nenaběhnul systém,
ale tohle naprosto s přehledem vyřešily SD karty třídy10. Aplikace
komunikují LAN, RS232, RS485, pracují ve více vláknech a nemám problém. Za
sebe si myslím že to dělá co má. Je to můj osobní názor. Velikosti
spustitelných souborů neřeším, není třeba... Nicméne, co použít na C, C#,
C++ netuším.

Zaplik

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 17, 2014 8:33 AM
Subject: Re: Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

>Velice pochybuji, ze by netbeans bezely alespon trosku slusne na BB,
>ackoliv
>s ni nemam zadne zkusenosti.

Netbeans? Pri nich Eclipse vyzera ako svizny minimalisticky balik (napokon
je to z jednej dielne). To nebezi aspon trosku slusne na nicom okrem toho
klastra superpocitacov, na ktorom ho ocividne v Sune vyvijali.

Ale ak sa nad tym tak zamyslim, tak toto moze pre nadsencov modernych veci
zniet lakavo... ;-)

wek