Roomba řady 800

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Prosinec 16 23:32:47 CET 2014

Dne 16.12.2014 13:55, Tomáš Hamouz napsal(a):
> Zdravím vespolek
>
> nemáte někdo zkušenosti s vysavačem Roomba v 800 řadě (870, 880)?
> Jestli má smysl si připlatit.
>
> Tomáš

Dobrý den,

nedávno (na začátku října) se mi po 6 letech rozsypala čisticí hlava u
Roomby 581. Usoudil jsem, že je čas na inovaci a koupil jsem Roomba 880
(870 nebyla).
Oproti 581 má 880 podstatně zlepšenou čisticí hlavu - nejsou tam
kartáče, ale protiběžně rotující válce, které vytvářejí sací štěrbinu.
Zkusil jsem ji pustit do místnosti s vlněným peršanem s hustým vlasem,
udržované 581 ihned po té 581 a nasbíral toho celkem dost. Další pro mně
velké plus je, že se na kartáče prakticky nenavíjejí vlákna a třásně od
koberců - 581 s tím měla problémy. Lepší je i výdrž baterie - odhaduji
tak o třetinu, ale tady nevím, nakolik to u 581 ovlivňovala ta
odcházející hlava.
Nevím, jak na tom jsou řady 600 a 700, ale ve srovnání s tou 581 je 880
o dost lepší. Nevím, jak na tom bude 880 ohledem spolehlivosti, ale
zatím nelituju.

jf