podruzny elektromer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 15 16:49:49 CET 2014

Řekl bych, že tak jednoduché to nebude.
Pokud to má měřit činný výkon, tak by podle mě měl v případě
mezifázového proudu měřit sdružené napětí, a to samozřejmě
ještě se započtením fázového posunu.

Asi nezbude než přečíst nějaký datasheet nabo AN od Analogu,
ti dělají chipy pro elektroměry.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jan Hovorka
  To: HW-news
  Sent: Monday, December 15, 2014 2:06 PM
  Subject: Re: podruzny elektromer

  Zdravím,

  mě je to jasné, že to musí být stejné. Máme 4 drátky (L1,L2,L3,N) a součet proudů se musí rovnat 0.

  Taky si můžete představit, jak se to asi tak ve 3f a 3x1f  elektroměru měří.

  3f elektroměr: v každé fázi se měří proud. Měří se napětí. Jsem přesvědčen že fázové a ne združené (to by si to konstruktéři dost skomlikovali).

  3x 1f elektroměr: v každé fázi se měří proud. Měří se fázové napětí napětí.

  Honza